FAQ

OBJEDNÁVKY

Jakmile balíček připravíme a odešleme, dostanete od nás e-mail s odkazem na sledování zásilky. Stav objednávky a předpokládaný čas doručení tak zjistíte prostřednictvím tohoto odkazu. Také se můžete přihlásit ke svému zákaznickému účtu Anna Berty a sledovat zásilku v sekci Objednávky. 

Chceme udělat všechno pro vaši spokojenost. Pokud si přejete objednávku nebo její část upravit, nebo dokonce zrušit, zavolejte na telefonní číslo +420 777 83 83 06 nebo napište na e-mail info@annaberty.cz. Rádi se s vámi na změně objednávky domluvíme. 

Nepoužité zboží můžete vrátit do 14 dnů ode dne, kdy jste zásilku převzali. Stačí vyplnit reklamační formulář, který najdete v dolní sekci webu a zboží odeslat zpět na naši adresu. Do 14 dnů od chvíle, kdy vrácené zboží obdržíme, vám vrátíme peníze. 

Pokud jste si vybrali platbu převodem na bankovní účet a nedostali žádné informace ohledně čísla účtu, pošlete prosím na účet č. 123-495980257/0100, vedený u Komerční banky (jako variabilní číslo uveďte číslo objednávky a do poznámky své jméno).

DORUČENÍ

Pokud zboží objednáte ve všední den před 14:00, odešleme ho ještě tentýž den. K vám domů by tedy mělo dorazit do dvou pracovních dnů. Jestliže zboží objednáte o víkendu nebo odpoledne, odešleme ho následující pracovní den a celková doba dodání tak bude tři pracovní dny od objednání. 

Zboží si můžete nechat doručit prostřednictvím České pošty nebo Zásilkovny. V obou případech doprava stojí 65 Kč. Při objednávce nad 2 000 Kč je doprava zdarma.